آگهی و تبلیغات رایگان اینترنتی
سودایران»صنعت»آب و فاضلاب»جوش پلی اتیلن شرکت روتنگران پارسه
جوش پلی اتیلن  شرکت روتنگران پارسه-pic1

جوش پلی اتیلن شرکت روتنگران پارسه

جوش پلی اتیلن شرکت روتنگران پارسه - شرکت روتنگران پارسه فعالیت خود را از سال 1380 در زمینه طراحی، ساخت و تولید دستگاه جوش پلی اتیلن (بات فیوژن) برای اتصال لوله های تک جداره HDPE آغاز نمود. در طی این سالها با بهره گیری از دانش روز و تلاش پرسنل شرکت توانسته است با اخذ پروانه بهره برداری از اداره صنایع و معادن استان البرز فعالیت خود را در بخشهای تولید منهول ، لوله زهکش ، لوله پلی اتیلن و دستگاه های جوش الکتروفیوژن ، لوله اسپیرال کاروگیت و لوله دوجداره کاروگیت تا سایز 2500 میلی متر را در این صنعت توسعه و گسترش دهد.
با توجه به اینکه لوله های پلی اتیلن در شاخه های 6 و 12 متری تولید می شوند و هزینه نصب اتصالات پیچی و اورینگی بالاست و اسنحکام پایینی دارند ، دستگاه های جوش پلی اتیلن بمنظور سرعت در کار و بالا بردن کیفیت نصب لوله و اتصالات طراحی و ساخته شده است. دستگاه های جوش پلی اتیلن این شرکت بر اساس استاندارد iso 12176-1 ,dvs 2201 تولید میشوند. دستگاه های جوش پلی اتیلن بعد از اینکه مراحل تولید را گذرانده مورد تست ، آزمایش و کالیبره قرار میگیرند.دستگاه جوش پلی اتیلن دستی روتنگران پارسه با مدل M 50R160 و در دو نوع برقی و گازی تولید می شود.
با توجه به طراحی دستگاه جوش پلی اتیلن روتنگران امکان استفاده از این نوع دستگاه ها جهت جوش خطوط انتقال آب و فاضلاب – کشاورزی و تعمیر خطوط برای لوله ها در گرید های PE63 – PE80 – PE100 ودر فشارهای 2 تا 61 بار وجود دارد.


آگهی دهنده: روتنگران پارسه
expired
(اطلاعات تماس نشان داده نخواهد شد برای مشاهده آگهی های مشابه به پایین همین صفحه مراجعه نمایید.)
موقعیت: استان البرز - کرج - آب و فاضلاب در کرج
آدرس: کرج مهرویلا میدان مادر مجتمع مادر طبقه اول واحد یک
به روز شده در:۱۳۹۶/۷/۲
بازدید: 728 بار
ایمیل: