آگهی و تبلیغات رایگان اینترنتی
سودایران»صنعت»آب و فاضلاب»لوله بتنی مسلح
لوله بتنی مسلح-pic1

لوله بتنی مسلح

بازرگانی پایپ تهران تامین و کننده انواع لوله بتنی مسلح از قطر 400 الی 2400 میلی متر می باشد.

تعیین ویژگی های لوله های بتنی مسلح برای جمع آوری آب باران و فاضلاب است. این ویژگی ها برای تولید و خرید کاربرد دارد و در برگیرنده الزامات بستر سازی، خاکریزی، شرایط بارگذاری و مقاومت لوله ها نمی باشد.

تجربه نشان داده است که کارکرد صحیح لوله ها به انتخاب مناسب کلاس لوله، نوع بسترسازی، خاکریزی و کنترل کیفیت ساخت و همچنینن نصب طبق مشخصات ساخت بستگی دارد. کلاس لوله ها باید با توجه به نیازهای محل کارگذاری لوله انتخاب شده و بازرسی های لازم در محل انجام شود.
بتن مسلح چیست؟

بتن مسلح شامل سیمان، سنگدانه و آب می باشد که در آن فولاد به نحوی در بتن جاگذاری می شود که فولاد و بتن با هم عمل کنند.

سطح میلگرد

در این مشخصات هنگامی که کلمه سطح با کلمه ای همانند مقطع یا تک سیم همراه نباشد منظور سطح مقطع میلگرد گذاری برای هر متر طول لوله است.

قفسه میلگردهای محیطی درکل طول لوله و در هر سطح مقطع می تواند شامل دو لایه برای لوله های با ضخامت جداره کمتر از 180 میلی متر و یا سه لایه برای لوله های با ضخامت جداره 180 میلی متر و بیشتر باشد. لایه ها نباید بیشتر از قطر یک میلگرد طولی به علاوه 6 میلی متر از یکدیگر فاصله داشته باشند. لایه های متعدد باید به هم طوری محکم بسته شوند که تشکیل یک قفسه منفرد را بدهند. تمام مشخصات دیگر هم چون طول هم پوشانی، کیفیت جوش ها و رواداری جاگذاری میلگردها و جداره لوله ها و غیره باید برای ساختن قفسه میلگردهای محیطی یک لوله رعایت شود.

لوله بتنی مسلح

لوله بتنی متشکل از بتن و میلگرد فولادی می باشد. در این لوله ها، سیم فولادی، شبکه های جوشی فولادی و میگردهایی که دارای مقاومت مشخصی بوده و به صورت قفسه ساخته و در موقعیت صحیح در جداره لوله جاگذاری می شوند و بتن و فولاد با هم در مقابل تنش ها مقاومت می نماید.

آب بندی های قابل انعطاف از پیش شکل داده شده با قطعه معینی بر روی سطوح لوله و برای جلوگیری از نفوذ و نشت آب از محل اتصال به کار می رود.

محل اتصال دو قطعه لوله که با و یا بدون یک قطعه اضافی انجام می شود.



مسلح سازی لوله بتنی مسلح

با استفاده از فولاد به صورت سیم های پیوسته، شبکه های جوشی سیمی و میلگردهایی گه در بتن مسغرق شده اند، صورت می پذیرد، به طوریکه بتن و فولاد با هم در مقابل تنش ها مقاومت می کنند.

میلگردها و سیم های مسلح سازی که برای کاهش صدمات ناشی از جابجایی هنگام انبار و نصب پیش بینی می شود.

لوله های بتنی مسلح تولید شده بر اساس ویژگی های این استاندارد، در پنج کلاس یک، دو، سه، چهار و پنج طبقه بندی می شوند.

محل اتصال لوله ها

محل اتصال لوله ها باید به نحوی طراحی شده و انتهای لوله ها باید طوری شکل داده شوند تا بتوان آنها را به یکدیگر متصل کرد و یک خط لوله ممتد و یک دست و دارای سطح داخلی صاف و بدون انحراف و یکنواخت تشکیل داد.

عمل آوری با بخار

عمل آوری با بخار و به وسیله تزریق بخار انجام می شود. لوله را می توان در اتاقک عمل آوری بخار قرار داد. لوله باید برای مدت و در درجه حرارت معین تا زمانی نگهداری شود که مقاومت مورد نظر به دست آید. اتاقک عمل آوری باید طوری طراحی شود، که بخار در تمام اطراف و بدنه لوله بتواند به چرخش درآید و هرگونه مکش ناشی از جریان هوای خارجی محفوظ باشد.


آگهی دهنده: شرکت پایپ تهران
expired
(اطلاعات تماس نشان داده نخواهد شد برای مشاهده آگهی های مشابه به پایین همین صفحه مراجعه نمایید.)
موقعیت: استان تهران - تهران - آب و فاضلاب در تهران
آدرس: تهران
قیمت: 000000
به روز شده در:۱۳۹۷/۱/۲۷
بازدید: 462 بار
ایمیل: