آگهی و تبلیغات رایگان اینترنتی
سودایران»صنعت»آب و فاضلاب»سپتیک پلی اتیلن
سپتیک پلی اتیلن -pic1

سپتیک پلی اتیلن

از آنجاییکه همراه با انتقال فاضلاب موادی مانند چوب و لاستیک خاک شن ماسه و خرده سنگها نیز توام می باشد و این ضایعات تماما باعث بروز مشکلاتی در سیستم فاضلاب و باعث گرفتگی و انسداد خطوط لوله میشود . برای کم کردن این ضایعات و جلوگیری از آسیبها استفاده از سپتیک تانک می باشد . سپتیک تانک ها در ابعاد و اندازه های مختلف تولید و به روش افقی وعمودی اجرا می شوند . سپتیک تانک توان جداسازی مواد معلق و سنگین و نیز چربیها را داشته و نیز تصفیه فضولات را انجام میدهد و با نصب سپتیک سیال عاری از این مواد در شبکه فاضلاب جریان خواهد داشت .معمولا برای نصب سپتیک از سپتیک های پلی اتیلن استفاده میشود. سپتیک های پلی اتیلن با داشتن مقاومت بالا در برابر خوردگی و مواد شیمیایی و اسیدها از راندمان بالایی برخوردارند.سپتیک پلی اتیلن در اندازه های 5-10-15-20-25-30-35-40-50 مترمکعب تولید و ساخته میشوند.
مزایای پلی اتیلن در سیستم های جمع آوری و تصفیه فاضلاب باعث شده است که روز به روز مصرف انواع لوله و مخازن پلی اتیلنی در این بخش افزایش یابد. مقطع پروفیل بدنه ی سپتیک تانک های پلی اتیلنی به دو دسته تک جداره و دوجداره تقسیم بندی میشوند.
ضخامت مقطع سپتیک تانک های تک جداره حداکثر 12 میلیمتر است که به همین علت مقاومت جانبی آنها در برابر فشارهای جانبی بسیار کمتر از نوع دو جداره است. بنابراین سپتیک تانک های تک جداره بدون داشتن دیوارحائل قابلیت دفن در زمین را ندارند. به علاوه سیستم تولید آنها به گونه ای است که ایجاد دیواره داخلی سپتیک تانک به سختی ممکن خواهد بود که در این صورت سپتیک تانک بخش زیادی از کارایی خود را از دست خواهد داد. از این رو استفاده از این نوع مخازن پلی اتیلنی تک جداره به عنوان سپتیک تانک توصیه نمی شود.

برای ارتباط بابخش فروش باشماره های زیرتماس حاصل فرمایید:
026-32701094
026-32701083
026-32705542
ایمیل:rothengaran@gmail.com


آگهی دهنده: روتنگران پارسه
expired
(اطلاعات تماس نشان داده نخواهد شد برای مشاهده آگهی های مشابه به پایین همین صفحه مراجعه نمایید.)
موقعیت: استان البرز - کرج - آب و فاضلاب در کرج
آدرس: آدرس : کرج ، مهرویلا ، میدان مادر، ساختمان مادر، طبقه اول، واحد1
به روز شده در:۱۳۹۶/۴/۲۸
بازدید: 704 بار
ایمیل: